Gosenično podvozje TERRA TRAC

Dosleden razvoj.

Kmetijstvo se spreminja. Da bi zadostili naraščajočim potrebam kmetovalcev in izvajalcev v smislu površinske zmogljivosti, prilagodljivosti in manjšega pritiska na podlago, podjetje CLAAS nenehno dopolnjuje razvoj tehnologije TERRA TRAC.

Gosenično podvozje TERRA TRAC

Dosleden razvoj.

Kmetijstvo se spreminja. Da bi zadostili naraščajočim potrebam kmetovalcev in izvajalcev v smislu površinske zmogljivosti, prilagodljivosti in manjšega pritiska na podlago, podjetje CLAAS nenehno dopolnjuje razvoj tehnologije TERRA TRAC.

Tri desetletja CLAAS goseničnega pogona.

Izzivi in mejniki pri razvoju.

Prvi koraki na področju goseničnega pogona je CLAAS naredil že v 1950-ih. Takrat še z goseničnim trakom. To je bila edina možnost žetve na težkih, blatnih tleh. Odločilen korak za kmetijstvo nam je uspel leta 1987 s CLAAS-ovim prihajajočim gumiranim goseničnim pogonom za kmetijsko tehniko.

Že več kot tri desetletja se CLAAS-ovi inženirji spopadajo z izzivom, da uskladijo varovanje tal, visoko zmogljivost in pravne okvire. Odpotujte v preteklost in si oglejte izzive in odločilne razvojne korake od takrat do danes.

1987.

Prvi serijsko proizvedeni kombajn s popolnoma gumijastim goseničnim pogonom je bil javno predstavljen v ZDA na Farm Progress Show.

1994.

CLAAS začenja preskušati TERRA TRAC na MEGA kombajnu. Tekalna kolesa so pnevmatska.

1997.

Prva serija pogona TERRA TRAC na LEXION 450. Takrat še s togo povezavo z osjo. Tekalna kolesa so iz jekla s privitimi gumijastimi elementi, ki lahko vzdržijo visoke obremenitve drgnjenja.

1997.

Za tržišče v ZDA so bili kombajni opremljeni z vulkaniziranimi tekalnimi kolesi ter izboljšanim tekalnim trakom, kar je dodatno izboljšalo obstojnost.

2004.

Pogon je sedaj vzmeten prek gumijastih blokov na osi. To pomeni bistveno zmanjšane sunkovite obremenitve stroja in visoko udobje pri vožnji.

2006.

Gosenično podvozje TERRA TRAC ima sedaj bistveno bolj ojačeno konstrukcijo z enodelnim ulitim okvirjem, ki je kos večjim težam strojev.

2011.

Novo hidropnevmatsko vzmetenje omogoča visoko udobje pri vožnji na polju in na cesti. Ta pogon se vgrajuje še danes.

Naslednji logični korak je, da bosta sedaj tudi JAGUAR in AXION opremljena pogonom TERRA TRAC, posebej prilagojenim na zahteve stranke.